joi, 14 octombrie 2010

Dusseldorf (II)

Incerc sa ma tin de promisuni, dar vad ca nu prea reusesc. Incerc sa mai recuperez un pic acum.
paranteza: nu am net la lucru; si nu o sa am, cel putin deocamdata.
Continuand....
Date fiind conditiile, nu prea mai apuc sa scriu. Au fost cateva zile tare agitate.
Primele impresii?! EXCELENTE. Am fost suprins de conditii, de profesionalism.
Mi-am gasit si un loc de parcare (de ce oare e asa nebunie in tot vestul cu parcarile?!). Si mi-am luat telefon (adica numar) de Germania. Numarul... on request.
Dusseldorful e un oras tipic deutsch. Noroc cu Rinul ca il scoate un pic din monotonie (vad Rinul de pe balcon...).
Ma scoate din minti programul de la magazine: cat de idiot poti fii sa inchizi TOTUL la ora 8?!Am reusit sa gasesc pe langa Radu un Rewe, care e deschis pana la 22:00. Bleah!
Am 'vizitat' atat ca mi-a permis timpul (de fapt ne-a, ca la shopping am fost cu Radu): Mediamarkt si Saturn - de cand asteptam sa pot sa ma plimb printre rafturi intregi de electronice, sa casc ochii, plus Rewe, Aldi, DM si Lidl (iau pulsul pietei, fac studii de marketing, etc).....
Din oras nu am apucat sa vad foarte mult, o sa o fac weekendul asta. Nu am apucat caci.... in weekend am fost la Amsterdam...
Ma acomodez greu cu ora. Adica... nu e ca la o schimbare majora de fus orar dar dat fiind ca eu eram obisnuit sa ma culc pe la 12, acum asta ar fi 11, ceeea ce imi pare f devreme. asa ca mai trag de mine. Iar dimineata, asa cum eram obisnuit, ma trezesc la 8, dar 8 ora Romaniei. tare aiurea...
Si e un frig... Cine se gandeam ca vine iarna in octombrie?! Brrrr.... nu mai stiu ce sa mai iau pe mine afara (si asta doar pentru cativa metri). 10 grade ziua, cu vant..
Singura chestie cu adevarat nasoala e ca nu am pe unde sa ma plimb, daca as vrea sa o fac. Adica pot, dar doar daca ma duc cu masina... Ca aici in jur nu e nimic. Ba da, mint, e un strand :)
Acum am o dilema pentru weekendul ce vine: unde sa ma duc. O zi e clara: Ratingen, la outlet (Esprit, here I come). Dar duminica, sa fie Aachen, sa fie Koln, sa fie Dortmund, sa fie castelele? Daca aveti vreo parere... va ascult.
Mai am aproate 8 zile si e ziua mea (asta pe post de reminder pentru cine a uitat). Si fac 33 de ani, cifra rotunda...(asta si cu 88)....
Sa fiti iubiti!

Un comentariu:

  1. Hihih... te plangi ca magazinele inchid la 8 !! In Canada inchid la 5-6PM, si doar vinerea si sambata sunt dechise pana la 9pm. Apoi in weekend deschid la pranz si se inchid la 5... Asta da viata ca business-man in Canada, huh? Asa sunt legile. Ma rog, alimentarele sunt deschise pana la 9 in fiecare zi, da' de electronice, haine etc, pana la 5-6pm. O placere sa alergi dupa munca sa faci una alta. :)) Come on, 8pm e mare chestie !! Enjoy !!

    RăspundețiȘtergere