luni, 4 octombrie 2010

Signs of life.....

Dupa un drum de 2 zile (si 1500 de km, pentru cei care nu stiu), am ajuns in Luxembourg.
Am facut o oprire la Munchen, dupa 1000 km (si bine am facut). Drumul a fost mai greu decat ma asteptam, mai ales a doua parte.
Si.. am ajuns in Luxemburg.
Prima impresie: OAU
A doua impresie: OAU
A treia: Geneva, stai la coada. Pentru cei care nu stiu, Geneva era (da, deja vorbesc la trecut), orasul meu preferat.
Nu prea stiu cu ce sa incep asa ca o iau la nimereala.
Toata partea de sud e practic Luxemburg City. Si desi au putine autostrazi (asa apare pa hartie), mie mi-au parut foarte multe.
Orasul e o combinatie de vechi cu nou. Predominand vechiul. Nu am vazut cladiri inalte. Cred ca cele mai inalte cladiri au 6 etaje (si alea sunt sigur institutii).
E plin de parcuri.
Iar oamenii sunt de o relaxare enervanta. Si vorbesc franceza (ma asteptam sa predomine germana, nu stiu de ce).

Cam atat cu prima impresie.

Am amanunte inca nu, dar astea ar fi pozele



Un comentariu: