vineri, 15 iulie 2011

Atena – Hard life

 Cele doua zile de prezentari au trecut foarte repede.
A fost o experienta interesanta, o modalitate de a ne cunoaste mai bine colegii.
Cele doua zile au fost incununate de o seara la restaurant, unde am incercat tot felul de macaruri traditionale. Atmosfera a fost faina, desi, sincer sa fiu, ma asteptam ca mancarurile traditionale sa fie.. mai traditionale. J
Nu e mai mult de povestit.
Dar apoi, dupa ce toate s-au terminat, a inceput.. distractia. J
Impreuna cu Daniel, hotarasem sa ramanem la acelasi hotel, in special pentru piscina. Unde ne-am petrecut marea majoritate a timpului.
Vineri, toata dupa-amiaza am stat pe un sezlong, band bere si facand baie. Si bucurandu-ne de soare.
Singurul moment ce a umbrit un pic ziua a fost faptul ca seara piscina s-a inchis mai devreme, deoarece aveau un eveniment pe acoperis. Si mai mult, incercarea noastra de a gasi un bar sau o terasa in zona e esuat lamentabil. Erau cateva, dar sau erau pline, sau erau.. practic in strada (si cum vorbim de o strada importanta, nu am prea avut chef sa stam in mirosul de gaze de esapament). Am gasit noi un bar fain (arata dragut de afara), gol… dar, dupa ce am intrat, am descoperit cu surpriza ca era un club de striptease. Asa ca ne-am intors la hotel.
Sambata a fost insa ziua cea mai interesanta.
Am reusit sa fim primii la piscina. Si am petrecut toata ziua acolo. A fost fantastic, cu 10 minute la soare si 5 minute in apa.
Am tot intrebat si am aflat ca e o zona in Atena doar cu baruri si cluburi. si.. ne-am hotarat sa mergem si noi.
Prima data sa mancam, in Plaka, atunci am facut poza cu carafa de vin. Apoi am plecat spre cluburi....
Am ajuns pe la pe la 10 (eu ziceam ca nu are sens sa mergem mai devreme, stiind cum e in Timisoara, mai ales pe caldura). Aiurea, ca nu am mai gasit locuri. Desi erau zeci de baruri, unul langa altul, toate locurile de afara erau ocupate.. Am decis sa ramanen intr-un bar latino, unde in curte era gol. Ne-am agatat de o masa.. si am ramas acolo…si ne-am pus pe baut bere....
Muzica foarte faina, nu ma asteptam sa imi placa, nefiind un foarte mare fan al genului (muzica latino, pentru cine nu a inteles). Dar, ce era ciudat.. nimeni nu dansa. Desi exista ring, toata lumea statea la mese, cuminte.
Si a trecut timpul... (era cam 11 cand am ajuns si ne-am gasit loc si ne-am instalat). Atmosfera era OK, dar fara a fi nimic extraordinar. Singurul plus (stiu ca am mai zis-o) era muzica, ca altfel am fi plecat si mai repede acasa. Si asa, din bere in bere, s-a facut ora 1.
Masa la care stateam noi era gen masa de bar (adica lunga si inalta). Si erau 6 scaune in total, deci loc pentru mai multi. Au tot venit la masa perechi, dar cand se mai puneau punea o pereche, a doua sigur nu se punea tot acolo. Asa ca erau mereu locurile libere..
Si atunci.. au aparut.. ei.... adica doi tipi, unul cu camasa albastra, celalalt roz. Care s-au pus la aceiasi masa (eram deja 4 – noi doi plus o pereche) ... si au inceput sa se uite la noi. Insistent. Noi nu stiam daca sa radem sau sa ne enervam. Pana la urma s-au mai linistit, adica au inceput sa se uite pe rand, nu deodata. Si pana la urma a mai venit si o tipa la ei la masa, si abia atunci s-au potolit de tot.
Oricum, de cand nu s-au mai uitat impreuna.. doar Daniel era tinta.. :) pe mine m-au lasat in pace (sau cel putin asta a fost impresia mea, nu m-am mai simtit urmarit).
Nu ca asta a fost neaparat un lucru bun... :)
Caci in timpul asta... am simtit la un moment dat ca sunt privit. Si la un moment dat, am vazut si cine ma privea. La o masa, nu departe de noi, erau 3 fete si un baiat. Baiatul era cu una din fete, celelalte doua.. singure (ar fi fost prea mult ca si alea sa fi fost impreuna). Si cele doua.. se uitau la mine si chicoteau. M-am enervat la un moment dat si m-am intors (stateam doar partial cu fata la Daniel).. uitandu-ma in alta parte, sperand ca o sa se linisteasca. Nimic. Din contra, din atitudine, am realizat ca incercau sa iti faca una alteia.. curaj. Dar nu au reusit, spre norocul meu. Toata faza asta a durat cam o ora, dupa care au plecat...
Si doar acum vine... punctul culminant:
Se facuse deja ora 2. Vroiam sa dorm. Nu mai aveam chef de ‘magnifica’ viata de noapte ateniana. Si atunci, ca un facut, DJ-ul a inceput sa puna Depeche. Si Cure, si multe altele ce imi placeau de numai. Si nu am mai plecat, nu am mai putut. Stand eu de povesti cu Daniel (si 'prietenii lui' plecasera), imi face semn sa ma uit in spatele meu. Ma intorc si vad doua fete, ce pareau si un pic ametite, dansand impreuna si impartindu-si din cand in cand cate un sarut. Si daca ar fi fost doar atat. La un moment dat, nu stiu ce l-a intrebat chelnerul pe Daniel si el i-a zis ca poate vorbi in franceza, engleza si romana. La care chelnerul ne raspunde in.. .romana: ‘o secunda’. Si dispare.
Apare 'de mana' cu un tip, un roman. Cu care am inceput sa vorbim. Si in timp ce noi vorbeam, se lanseaza si bomba... una din cele doua fete 'dansatoare'.. isi ia paharul si se duce la unul la masa, care mai era si cu prietena. Si incep sa povesteasca. El, cel de la masa cu ea, nou-venita.
Daniel.. zice ca aia se stiu sigur. Eu zic ca nu. Romanul de la bar... imi confirma, si ne da explicatia: in Grecia e foarte frecvent ca, daca una il vrea pe unul, chit ca ala e singur sau nu, sa se duca pur si simplu la el, indiferent daca are sau un pe cineva, daca e sau nu cu cineva. Si in cazul ca e cu cineva… respectiva.. pur si simplu accepta. Si la un moment dat, cum vorbeau aia doi.. incep sa se sarute cu foc (adica din nou, subliniez, tipul de la masa cu nou-venita). asta in timp ce prietena tipului.. era la 2 pasi si incepuse sa se joace pe telefon.. brrr, mi s-a parut atat de ciudat, ca sa folosesc un cuvant frumos...
In fine, nu am mai stat nici noi mult, desi se facuse aproape 4.
Ne-am carat si am luat-o spre taxiuri. Nu aveam decat harta, pe care am pus degetul.. sa ii aratam unde vrem sa mergem. A dat din maini a lehamite.. si a zis ceva, evident in greaca. Si gata, ne-a lasat balta!!
Am fumat o tigara (de derutat ce eram), apoi ne-am reincercat norocul. Si a functionat. Asta ne-a luat si ne-a dus la hotel, nu fara a trece prin zona cu 'fetele iesite la produs'... :)dupa ce am ajuns la hotel am realizat ca probabil ca o facuse intentionat.:)))

Na, cam asta a fost aventura mea in orasul zeitei. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu