sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Marti - sau cele trei ceasuri rele

Postez asta cu intarziere ca sa nu agit spiritele. Acum, e doar o poveste si ma scuteste de intrebari suplimentare...
Prima data spun asta: eu nu am patit nimic. Daaaaar:
1. Primul accident din care am scapat:
Marti dimineata, in drum spre lucru, cu gandul la ale mele (contracte, conturi, etc), am uitat ca astia au strazi cam ca in Cluj (unele benzi se termina foarte brusc). Ce s-a intamplat?! Am intrat pe alta banda. Fara sa imi dau seama. Noroc ca cel din spate a fost atent si nu s-a intamplat nimic.
2. Al doilea accident
La plecarea de la lucru, trebuie sa trec printr-un giratoriu. Care e mereu extrem de aglomerat. Ca sa nu mai punem la socoteala ca marti a plouat toata ziua...
Ei, ma opresc la intrarea in sens (evident, ca peste tot, cedeaza trecerea), moment in care prin fata mea trece o camioneta in viteza, care incepe sa se invarta. Nu stiu cum, exact pe portiunea unde s-a invartit nu era in momentul ala nici o masina, desi sensul era aglomerat. Si-a revenit si si-a continuat drumul....
3. Al treilea accident
Tot in drum spre casa. Agasat de ploaia marunta si deasa si dupa experienta de dinainte, merg extrem de prudent. Ceea ce inseamna ca la un moment dat, inainte de un semanfor, ma hotarasc sa trec pe banda 1. Ceea ce si fac. Iar la semafor, surpriza: masina ce era in spatele meu e lovita din spate de urmatoarea masina. Nu grav, dar suficient ca sa se lase cu plasticuri indoite, nervi, etc....

Bonus.
Am vazut primul accident pe autostrada. Vreo 10 masini implicate. Doua destul de bine sifoante. Cu toate astea, nu un accident grav.

Cam astea au fost cele 3 ceasuri rele ale zilei de marti. Happy me...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu