sâmbătă, 9 iulie 2011

Internetul si belgienii (sau ce bine e sa trăieşti in vest...)

Postul asta ar fi putut avea 1000 de titluri; m-am oprit la asta având in minte celebrele '..... şi ardelenii'.
E un fel de râsul-plânsul:
- contract - checked
- cont Belgacom - checked
- nume utilizator - checked
- linie ADSL - checked
- modem - checked
- tone de comunicări - checked
Ce imi lipseşte?! In afară de noroc, parolă! Si pentru acea nenorocită de parolă trebuie sa se deplaseze un tehnician la mine acasă. Fapt de care am fost informat cu 5 săptămâni in urmă si chiar de două ori (ca si cum as putea uita o zi marcată in toate calendarele posibile).
Si am un sentiment puternic ca nici luni nu se va rezolva, mai ales ca luni am si mareata prezentare.
Imi lipseşte RDS-ul, cu cozile interminabile, cu serviciu tehnic ce nu te poate ajuta cu mai nimic si lista ar putea continua. Dar ce folos când poţi face totul online, când toate îţi sunt la îndemână, mai puţin o prostie de parolă?!
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 comentarii: